Název:
Chování spotřebitelů v souvislosti s jejich životním stylem
Překlad názvu:
Consumer behavior in relation to their lifestyle.
Autoři:
ČERNÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje nákupní chování mladých lidí v závislosti na jejich životním stylu a vliv na kvalitu jejich stravování. První část je zaměřena na teoretické podklady, které se vztahují k dané problematice. V teorii je výklad pojmů, jako jsou mladí lidé, životní styl, výživa, psychologie trhu, spotřebitel nebo marketing. Druhá část bakalářské práce je pak zaměřena na marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Zde bylo cílem zjistit, zda se mladí lidé, zejména v západních Čechách zajímají o zdravý životní styl.The bachelor thesis analyzes the purchasing behavior of young people according to their lifestyle and influence on the quality of their meals. The first part is focused on the theoretical backgrounds that relate to the given issues. In the theory is interpretation of terms such as young people, lifestyle, nutrition, market psychology, consumer or marketing. The second part of the bachelor thesis is then focused on marketing research through a questionnaire survey. Here was the goal to find out whether young people, especially in Western Bohemia, are interested in a healthy lifestyle.
Klíčová slova:
marketing; nákupní chování; psychologie trhu; spotřebitel; životní styl; buying behavior; consumer; lifestyle; market psychology; marketing Citace: ČERNÁ, Veronika. Chování spotřebitelů v souvislosti s jejich životním stylem. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37313