Název:
Spotřební chování na trhu s rybami
Překlad názvu:
Consumer behavior on a chosen market
Autoři:
KOTIV, Tetiana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu chování spotřebitelů na trhu s rybami. Prvním krokem při zpracování této práce bylo studium odborné literatury. Dalším krokem bylo provedení marketingového výzkumu pomocí metody dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu pro vybraný podnikatelský subjekt byly vypracovány návrhy a doporučení na zlepšení současného stavu na trhu s rybami.The aim of work was to conduct marketing research on the fish market and then analyze and assess consumer behavior on this market. The first part of work was focused on stydying the literature and other sources. Second part was focused on the marketing research. On the basis of the obtained data, was suggested an improvement of business operations for chosen company.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; ryby; Spotřebitel; spotřební chování; trh s rybami; Consumer; consumer behavior; fish; fish market; marketing research Citace: KOTIV, Tetiana. Spotřební chování na trhu s rybami. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/54307