Název: Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
Překlad názvu: The essence of creating marketing mix in the selected company
Autoři: KOPOVÁ, Alena
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; marketingový mix; místo; produkt; propagace; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Citace: KOPOVÁ, Alena. Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53829

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394673


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet