Název: Marketingová komunikace softwarové firmy
Překlad názvu: Marketing Communication of a Software Company
Autoři: MĚRTLOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; online komunikace; sociální sítě; webové stránky; communication mix; online communication; social networks; websites
Citace: MĚRTLOVÁ, Jana. Marketingová komunikace softwarové firmy. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394655


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet