Název:
Trh CRM systémů v České republice
Překlad názvu:
CRM Software Market in Czech Republic
Autoři:
BUŘIČ, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat nabídku CRM systémů v České republice. Poté z těchto systémů vyfiltrovat vhodné CRM systémy pro střední podniky, provést jejich komparaci a na základě získaných výsledků doporučit optimální CRM systém pro střední podniky. První část práce je zaměřena na objasnění teoretických východisek, které jsou v přímé souvislosti s problematikou CRM. V druhé části jsou zmapovány dostupná řešení CRM systémů, z nichž jsou vybrány konkrétní CRM systémy odpovídající požadavkům středních podniků. Ve třetí části jsou tyto jednotlivé CRM systémy samostatně hodnoceny podle stanovených kritérií. V poslední části této práce je provedené shrnutí výsledků hodnocení všech CRM systémů a na základě zjištěných výsledků je doporučen optimální CRM systém pro střední podniky.The Bachelor thesis is concerned with CRM systems for medium-sized businesses. The aim of the thesis is not only to analyse the supply of CRM softwares in the Czech Republic, but also to choose the CRM softwares which are most suitable for medium-sized businesses. Subsequently, these softwares are compared with each other and on the basis of the acquired results, the optimal CRM software for medium-sized businesses is recommended. The first part of the thesis deals with the clarification of theoretical bases which are directly connected with the issues of CRM. In the second part, there are mapped some available solutions of CRM softwares. From these solutions, there are selected particular CRM softwares which correspond with the requirements of medium-sized businesses. Consequently in the third part of the thesis, these particular CRM softwares are evaluated separately according to the set of given criteria. The last part summarises the results of evaluation of all CRM softwares and, based on these results, the optimal CRM software for medium-sized businesses is suggested.
Klíčová slova:
analýza; CRM; informační systém; integrace; střední podniky; trh Citace: BUŘIČ, Tomáš. Trh CRM systémů v České republice. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53654