Original title:
Personální marketing ve vybrané organizaci
Translated title:
Personal marketing in chosen organisation
Authors:
JÍŠA, Jiří Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.the main goal of this theses is to evaluate current personel marketing activities of selected company and to propose changes or extension. The task is to evaluate effectiveness of specific marketing channels, that should help company to increasy the number of production workers. The outcome of this work is to recommend future personel marketing activities to selected company, such as advertising free vacancies and building a good employer brand with the help of personal marketing.
Keywords:
human resources; Personel marketing; social media; unemployment; lidské zdroje; nezaměstnanost; Personální marketing; sociální média Citation: JÍŠA, Jiří. Personální marketing ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53603