Název: Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli
Překlad názvu: Awareness and perception of the label Tastes Great. Southbohemian among consumers
Autoři: KOHOUTOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; ochranná známka Chutná hezky.Jihočesky; spotřebitelské chování; consumer behavior; label Tastes Great. In the South Bohemian Way; marketing research
Citace: KOHOUTOVÁ, Petra. Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53500

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394619


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet