Název:
Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli
Překlad názvu:
Awareness and perception of the label Tastes Great. Southbohemian among consumers
Autoři:
KOHOUTOVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá posouzením ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky. Cílem projektu Chutná hezky. Jihočesky je systémová propagace kvalitních potravin z jihočeské produkce. Jedním z nástrojů je stejnojmenná soutěž. Vítězné produkty získají právo užívat ochrannou známku Chutná hezky. Jihočesky. Hlavním cílem této práce je výzkum informovanosti zákazníků o ochranné známce Chutná hezky. Jihočesky a oceněných produktech, analyzovat nákupní chování a spokojenost zákazníků. Výzkum bude probíhat pomocí dotazníkového šetření u respondentů z Jihočeského kraje. Dotazník bude vyhodnocen kvantitativně. Výsledek ukáže, jestli zákazníci znají označené produkty, jestli tyto produkty kupují a zda jsou s nimi spokojeni. Na koci práce bude navržení zlepšení pro větší informovanost o soutěži a produktech.The subject of this thesis is to evaluate the label "Tastes Great. In the South Bohemian Way". The aim of the project is the systematic promotion of quality foods from the South Bohemian Region. One of the instruments is a competition of the same name. The winning products will gain the right to use the label "Tastes Great. In the South Bohemian Way". The main aim of this thesis is not only to find out how the consumers are informed about the trade mark "Tastes Great. In the South Bohemian Way" and the products with this label, but also to analyze the consumers´ willingness to buy the products and their satisfaction with the products. The research will be made using a questionnaire survey of respondents from the South Bohemian Region. The questionnaire will be evaluated quantitatively. The results will show if the respondents know the products of the label "Tastes Great. In the South Bohemian Way", if they buy such products and if they feel satisfied with those products. At the end of this thesis a plan of improving the current state is presented, such as the raising of the awareness of the products.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; ochranná známka Chutná hezky.Jihočesky; spotřebitelské chování; consumer behavior; label Tastes Great. In the South Bohemian Way; marketing research Citace: KOHOUTOVÁ, Petra. Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53500