Název:
Služby poskytované zákazníkům v obchodě
Překlad názvu:
Services provided to costumers in the shop
Autoři:
MICHNOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zjištění názoru na poskytované služby a vnímání těchto služeb zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Tato práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti obchodu, a to maloobchod a velkoobchod, dále v oblasti služeb, a to hlavně jejich vlastnosti, druhy a služby poskytované v obchodě. Poslední část rešerše je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části je definován cíl práce, výzkumná otázka a metodika práce. Dále zahrnuje vlastní práci, tedy popis vybrané obchodní jednotky. Pro praktickou část byla vybrána společnost Makro Cash & Carry v Českých Budějovicích. V rámci praktické části se může čtenář dozvědět o této společnosti a o službách, které v obchodě nabízí. Dále v dotazníkovém šetření a v jeho výsledcích čtenář získá informace o zákaznících, jak jsou spokojeni s jednotlivými službami v Makro Cash & Carry. Z výsledků dotazníkového šetření jsou dále stanoveny návrhy na zlepšení.This thesis is concentrated on how people perceive services provided in shops. It explores customer opinions and their satisfaction with individual services. The bachelor thesis has two parts. The first, theoretical, part describes shops, retail and wholesale, services, services in shops, marketing research, questionnaire survey. In the practical part is the aim of thesis, research question and methodology. Makro Cash & Carry was chosen for the practical part. In the practical part, the reader can learn about the company and about the services provided in Makro Cash & Carry. Information was collected by means of questionnaire survey. The results of the questionnaire survey include information about customer satisfaction with services in Makro Cash and Carry. Finally, there are suggestions for improvement.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; obchod; poskytované služby; služby; spokojenost zákazníků; zákazníci; customer opinions; customer satisfaction; customers; provided services; questionnaire survey; services; shop Citace: MICHNOVÁ, Veronika. Služby poskytované zákazníkům v obchodě. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53471