Název: Podnětná výuka procent ve dvou třídách s odlišnou zkušeností s výukou matematiky
Překlad názvu: Constructivist teaching of percentage in two classes with a different background in teaching mathematics
Autoři: Pechmanová, Kateřina ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konstruktivismus; objevování; podnětné vyučování; poznávací proces; procenta; teorie generických modelů; constructivism; discovering; inspiring teaching; learning process; percentage; theory of generic models

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105555

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394105


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-03-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet