Original title:
Marketingová komunikace Surf Campu
Translated title:
Marketing communication of Surf Camp
Authors:
Stejskal, Jan ; Pecinová, Markéta (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingová komunikace Surf Campu Cíle: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace Surf Campu pro sezónu 2019, a to za využití analýzy a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení dosavadní marketingové komunikace byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně je využito elektronického dotazování, hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem firmy, analýzy interních dat a zúčastněného pozorování. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v sezóně 2019. Návrh bude předložen vedení Surf Campu. Klíčová slova: Propagace, reklama, online, sociální sítě, WOM, public relations, event marketing.Title: Marketing communication of Surf Camp Objectives: The purpose of this bachelor thesis is to create a proposal to improve the marketing communication of Surf Camp for the 2019 season. The evaluation of current marketing communication was achieved through both the standpoint of its customers as well as its management. Methods: Both qualitative and quantitative methods were used to evaluate the company's existing marketing communication. The main research methods used were questionnaire surveys, an in-depth semi-structured interview with the company's owner, internal data analysis and personal observation. Results: The result of this bachelor thesis is a proposal for improving marketing communication for the 2019 season. This proposal will be submitted to Surf Camp management. Key words: Promotion, advertising, online, social networks, WOM, public relations, event marketing.
Keywords:
advertising; event marketing; online; Promotion; public relations; social networks; WOM; event marketing; online; Propagace; public relations; reklama; sociální sítě; WOM
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104791