Název: Marketingové aspekty při zpracování nabídky do veřejné obchodní soutěže stavebním podnikem
Překlad názvu: Marketing aspects of the offer processing by construction company for publick tender
Autoři: Deufnerová, Veronika ; Vahalová, Hana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; Model 4C; Porterův model; SLEPTE analýza; stavebnictví; stavební podnik; strategie; SWOT analýza; zákon; řízený rozhovor; construction; construction company; low; marketing; Model 4C; Porter’s analysis; SLEPTE analysis; stratégy; structured interview; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/137585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392003


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-13, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet