Název:
Vnímání sexistické reklamy českou veřejností
Překlad názvu:
Perception of sexist advertising by the Czech public
Autoři:
Hanzlová, Radka Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná zpráva je výstupem výzkumu „Vnímání sexistické reklamy českou veřejností“. Výzkum byl proveden v září 2018 na vzorku 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou dle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.The final report is the result of the research „Perception of sexist advertising by the Czech public“. The research was conducted in September 2018 on a sample of 1 037 respondents selected by quota selection by region, size of place of residence, sex, age and education.
Klíčová slova:
Czech public; opinion; sexist advertising
Instituce: Sociologický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0293083