Original title:
Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Authors:
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Hýbl, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Keywords:
automobilový průmysl; CNC obrábění; IMOPRA; komunikační strategie; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7391