Original title:
Repositioning značky v kontextu prebiehajúcich zmien v spoločnosti
Translated title:
Brand repositioning in context of the changes in society
Authors:
Ďurčanská, Martina ; Postler, Milan (advisor) ; Ferenciová, Pavla (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Na repositioning značky sa môžeme dívať z rôznych hľadísk. Jedným z nich sú aj zmeny a trendy prebiehajúce v spoločnosti.Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.There is a lot of possible points of view on the brand repositioning. One of them are the changes which take place in the society.
Keywords:
brand; repositioning; society; repositioning; společnost; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7905