Název: Argumentace v přesvědčeních a praktikách učitelů matematiky v kontextu České republiky
Překlad názvu: Argumentation in mathematics teachers' beliefs and practices in the context of the Czech Republic
Autoři: Žalská, Jana ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent) ; Kaenders, Rainer (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: argumenty; druhý stupeň; matematická argumentace; matematické kurikulum; odůvodňování; přesvědčení učitelů; arguments; justification; lower secondary education; mathematical argumentation; mathematics curriculum; teachers' beliefs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102868

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-389053


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet