Original title: Nuda a motivace k učení
Translated title: Boredom and Motivation to Learn
Authors: Koderová, Hedvika ; Pavelková, Isabella (advisor) ; Škaloudová, Alena (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na téma nudy a motivace k učení. Jejím cílem je zmapování žákovské motivace k učení v souvislosti s nudou a flow zažívané ve škole. V teoretické části jsou přiblíženy základní oblasti poskytující teoretická východiska práce. Jejím obsahem je zejména nuda, motivace k učení a flow. V empirické části je vyhodnocen kvantitativní výzkum provedený mezi žáky gymnázia všeobecného zaměření. Využita jsou dotazníková šetření zaměřená na rysovou a situační nudu (BPS a MSBS), motivaci k učení a flow. Součástí výzkumu je rovněž malá kvantitativní sonda zjišťující deskripci nudných situací v hodinách matematiky. KLÍČOVÁ SLOVA nuda, motivace k učení, flow motivace, strach
Keywords: boredom; mptivation for learning,flow motivation,angst; flow motivace; motivace k učení; nuda; strach

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102458

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388570


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-11-15, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share