Název: Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu
Autoři: SIROTKOVÁ, Vladimíra
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: Tato závěrečná práce se zabývá tématem persvaze v lifestylovém časopise. V teoretické části definuji pojem persvaze a její místo v publicistice a v reklamě. Dále definuji pojem advertorial a charakterizuji verbální prostředky persvaze v časopisech orientovaných na ženské čtenářky. Praktická část je založena na metodě analýzy, cílem je analyzovat verbální prostředky persvaze v advertorialech a komerčních prezentacích publikovaných v časopisu Moje psychologie.
Klíčová slova: advetorial; persvaze; publicistický styl; reklama
Citace: SIROTKOVÁ, Vladimíra. Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu. České Budějovice, 2018. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/55298

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386720


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument