Název:
Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu
Autoři:
SIROTKOVÁ, Vladimíra
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: Tato závěrečná práce se zabývá tématem persvaze v lifestylovém časopise. V teoretické části definuji pojem persvaze a její místo v publicistice a v reklamě. Dále definuji pojem advertorial a charakterizuji verbální prostředky persvaze v časopisech orientovaných na ženské čtenářky. Praktická část je založena na metodě analýzy, cílem je analyzovat verbální prostředky persvaze v advertorialech a komerčních prezentacích publikovaných v časopisu Moje psychologie.
Klíčová slova:
advetorial; persvaze; publicistický styl; reklama Citace: SIROTKOVÁ, Vladimíra. Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu. České Budějovice, 2018. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/55298