Original title:
Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu
Authors:
SIROTKOVÁ, Vladimíra
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
Tato závěrečná práce se zabývá tématem persvaze v lifestylovém časopise. V teoretické části definuji pojem persvaze a její místo v publicistice a v reklamě. Dále definuji pojem advertorial a charakterizuji verbální prostředky persvaze v časopisech orientovaných na ženské čtenářky. Praktická část je založena na metodě analýzy, cílem je analyzovat verbální prostředky persvaze v advertorialech a komerčních prezentacích publikovaných v časopisu Moje psychologie.
Keywords:
advetorial; persvaze; publicistický styl; reklama Citation: SIROTKOVÁ, Vladimíra. Prostředky persvaze v lifestylovém časopisu. České Budějovice, 2018. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/55298