Název:
Sada procedurálně generovaných efektů
Překlad názvu:
Set of Procedurally Generated Efects
Autoři:
Barvíř, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením knihovny pro procedurálně generováné efekty. Popisuje techniky, využívané při vytváření navržených efektů, kterými jsou: laser, elektrický oblouk, energetická střela a štít. Výsledkem je demonstrační aplikace využívající navrhnuté knihovny s předpřipravenou scénou.
This bachelor thesis deals with creation of a library for procedural generated effects. The paper describes techniques used for creating effects such as: laser, electric arc, energetic shot and shield. The result is a demonstration application which uses designed libraries with pre-prepared scene.
Klíčová slova:
billboarding; GLSL; GPUEngine; OpenGL; Perlinův Šum; procedurální generování; Simplexní Šum; skybox; billboarding; GLSL; GPUEngine; OpenGL; Perlin Noise; procedural generation; Simplex Noise; skybox
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85263