Název:
Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android
Překlad názvu:
Support for Codenames Game on Mobile Phone with OS Android
Autoři:
Grossmann, Jan ; Fajčík, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro podporu hraní společenské hry Krycí jména pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace pomáhá uživateli se strategií a usnadňuje rozhodování při podávání nápovědy. V práci nejprve probírám stávající řešení a jejich nedostatky. Na základě těchto poznatků rozebírám navržené řešení a poté i samotnou implementaci pomocí programovacího jazyka Java, do které patří uložení dat pomocí databázového systému nebo také rozpoznávání obrazu. Závěrem provádím a detailně popisuji uživatelské testování a důležité poznatky z něho vyplývající.
This bachelor's thesis deals with creation of an application for support for the Codenames game on mobile phone with Android operating system. Application helps user with game strategy and simplify selection of the clue. First I discuss existing solutions and their imperfections. Based on this experience, I analyze designed solution and then, the very implementation with usage of Java programming language, involving storing data with database system or optical recognition. Finally, I undertake user testing, which I also describe in detail.
Klíčová slova:
Android aplikace; chytré zařízení; Google; Java; Krycí jména; mobilní aplikace; OpenCV; Python; rozpoznávání obrazu; SQL; SQLite; Android application; Codenames Game; Google; Java; mobile application; OpenCV; optical recognition; Python; smart device; SQL; SQLite
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85032