Název:
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Překlad názvu:
Comparsion of marketing activities of beer producers on the Czech market in digital environment
Autoři:
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.Bachelor thesis aims to clearly outline online marketing activities of selected regional microbreweries located in the city of Prague or close by. The aim of this paper is also to describe the communication activities of four thoroughly selected microbreweries and show the best communicating microbrewery in the monitored region. The first parts of the thesis describes the brewing segment, mentions the legislative limitations, that are specific for the segment and in the major part describes and compares the selected brands and their communication activities.
Klíčová slova:
Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha; Hostivar; minipivovar; online marketing; Pivo; pivovar; reklama na alkohol; Vinohradský pivovar; web marketing; Únětický pivovar; alcohol advertisement; Beer; brewery; Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha; Hostivar; microbrewery; online marketing; Vinohradský pivovar; web marketing; Únětický pivovar