Název: Webové vyhledávání jako indikátor důvěry spotřebitelů ve Visegrádské skupině
Překlad názvu: Web search as an indicator of consumer confidence in the Visegrad Group
Autoři: Matyáš, Josef ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronec, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Klíčová slova: důvěra spotřebitelů; Google; Google ekonometrie; nowcasting; Visegrádská skupina; vyhledávání na webu; consumer confidence; Google; Google econometrics; nowcasting; Visegrad Group; web search

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99029

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383060


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet