Original title:
Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru
Translated title:
Proposal of a Communication Mix for improve recruitment
Authors:
Chaloupková, Veronika ; Junas, Katarína (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se věnuje použití komunikačního mixu jako efektivního nástroje náboru zaměstnanců v konkrétní společnosti. Na základě teoretických poznatků a vykonaných analýz současného stavu náboru a propagace společnosti bylo navrhnuto několik řešení, které by měly zvýšit zájem uchazečů o pracovní pozice.
This bachelor thesis is concentrated on using communication mix as an effective tool to improve the recruitment of a specific company. Based on theoretical knowledge and executed analysis of the current state of the recruitment and the promotion of the company I proposed several solutions which should increase the interest in job offers.
Keywords:
advertising; communication mix; job interview; Marketing; marketing mix; recruitment; SWOT analysis; komunikační mix; marketing; marketingový mix; nábor; pohovor; reklama; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83603