Název:
Návrh marketingové kampaně podniku
Překlad názvu:
Proposal of Company Marketing Campaign
Autoři:
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Bachelor‘s thesis si focused on create a real advertising campaign for the Dominican Republic within the marketing department of the travel agency Invia.cz. Campaign is based on analysis of competition‘s activities and focuses on potential clients with an interest i treveling to exotic landscapes. In addition to designing the campaign, there are also recommendations for evaluating the effectiveness of the communication.
Klíčová slova:
marketing; marketingová kampaň; marketingová komunikace; reklama; advertisement; marketing; marketing campaign; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83602