Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Fiedler, Pavel ; Čačková, Veronika (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování spokojenosti zákazníků společnosti Globus ČR k. s. Bylo vykonáno několik analýz, které jsou součástí této práce. Samotná společnost byla analyzována na základě informací z vnějšího i vnitřního prostředí a úroveň spokojenosti zákazníků byla prověřena dotazníkovým šetřením. Na základě takto získaných informací bylo vytvořeno několik návrhů, které by mohly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků této společnosti.
The bachelor thesis is concentrated on analysing the customer satisfaction with Globus ČR k.s. Several analyses, which are part of this thesis, have been performed. The company itself was analysed based on information from the external and internal environment and the level of customer satisfaction was verified by a questionnaire survey. Based on this information, several suggestions have been made that could lead to an increase in customer satisfaction with this company.
Keywords:
Costumer satisfaction; marketing mix; STEP; SWOT; marketingový mix; Spokojenost zákazníku; STEP; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83581