Original title:
Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti
Translated title:
Analysis of Processes of Selected Company in Order to Optimise its CRM System
Authors:
Částek, Marek ; Sodomka, Petr (referee) ; Klčová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému.
This bachelor's thesis aims to analyse and optimize custom CRM system (customer relationship management system) of selected company. The theoretical part deals with the definition of customer relationship management and CRM systems as such. The analytical part of the thesis analyses the current state of CRM in the company. Based on this analysis, possible changes and measures will be proposed to improve the use of the system.
Keywords:
CRM; customer relationship management; Information system; Information system analysis; IS; analýza informačního systému; CRM; Informační systém; IS; řízení vztahů se zákazníky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83421