Original title:
Návrh marketingového plánu
Translated title:
Proposal of Marketing Plan
Authors:
Rosická, Markéta ; Radvan,, Michal (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko marketingu a marketingového výzkumu. Dále je promítnuta analýza současného stavu společnosti, zejména její nabídky na trhu. Třetí část obsahuje marketingový plán a rozplánování krátkodobých a dlouhodobých cílů k maximalizaci prodeje jednotlivých produktů.
This bachelor thesis describes current condition of marketing plan of company Shine&Shine and a vision of new, more effective plan to extend its product range and expand abroad. The first part focus on theoretical point of view of marketing and Marketing Investigation. In the second part is projected analysis of current condition of the company, particularly its market supply. The third part includes the marketing plan and planning of short-term and long-term goals to maximalize sales of each products.
Keywords:
marketing; marketing campaign; marketing mix; marketing plan; product; promotion; marketing; marketingová kampaň; marketingový mix; marketingový plán; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83163