Název: Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Překlad názvu: Consumers' perception of the Fair Trade mark
Autoři: ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fair trade.; marketingový výzkum; vnímaní značky; Značka; Brand; brand perception; fair trade.; marketing research
Citace: ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli . České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381512


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet