Original title: Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Translated title: Consumers' perception of the Fair Trade mark
Authors: ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand; brand perception; fair trade.; marketing research; fair trade.; marketingový výzkum; vnímaní značky; Značka
Citation: ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli . České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45636

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381512


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share