Název:
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Překlad názvu:
Consumers' perception of the Fair Trade mark
Autoři:
ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem je zjistit, jakým způsobem spotřebitelé značku Fairtrade vnímají a jak k ní v rámci svých nákupů přistupují. Dílčím cílem bakalářské práce je vyhodnotit analýzu nabídky privátních značek, které jsou certifikovány známkou Fairtrade. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše,kde je popsána problematika týkající se tématu bakalářské práce. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení analýzy privátních značek a na kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy. The main objective is to find out the information referring to customers´ perception and satisfaction with the quality and price. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on the role and function of the brand, to explain the principles of fair trade and marginally marketing research. The practical part is based on a questionnaire survey. Then the analysis of supply of private brand ROSSMANN is described there. The work concludes with suggestions which improve the current situation of the Fairtrade? brand perception.
Klíčová slova:
fair trade.; marketingový výzkum; vnímaní značky; Značka; Brand; brand perception; fair trade.; marketing research Citace: ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli . České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45636