Název:
Výuka tématu reklamy na 2. st. ZŠ
Překlad názvu:
Teaching about commercials at the lower secondary school
Autoři:
FLIEGEROVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části je vymezena základní problematika vztahující se k tématu výuky reklamy. Praktická část popisuje přípravu, realizaci a hodnocení tematického bloku o reklamě, který byl uskutečněn na druhém stupni Základní školy Jana Kubelíka, Neveklov.The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines basic issues related to the topic of advertising education. The practical part describes the preparation, implementation and assessment of the thematic block on advertising that took place at the second stage of the basic school ZŠ Jana Kubelíka, Neveklov.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; reklama; tematický blok; test; žák druhého stupně; advertising; questionnaire survey; second-stage pupil; test; thematic block Citace: FLIEGEROVÁ, Lenka. Výuka tématu reklamy na 2. st. ZŠ. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44820