Název: Výuka tématu reklamy na 2. st. ZŠ
Překlad názvu: Teaching about commercials at the lower secondary school
Autoři: FLIEGEROVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; reklama; tematický blok; test; žák druhého stupně; advertising; questionnaire survey; second-stage pupil; test; thematic block
Citace: FLIEGEROVÁ, Lenka. Výuka tématu reklamy na 2. st. ZŠ. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44820

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet