Název: Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Překlad názvu: Asssessment of marketing communication of brand
Autoři: VAŇKOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; regionální značka; značka; značka kvality; brand; food quality brand; marketing communication; regional brand
Citace: VAŇKOVÁ, Veronika. Hodnocení vlivu marketingové komunikace. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381386


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet