Název: Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách
Překlad názvu: Utilization of stratification layers national language in advertising
Autoři: MARKOVÁ, Simona
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingová komunikace; národní jazyk; projekt; reklama; slovní zásoba; vývoj reklamy; advertisement; development of advertising; marketing comunication; national language; project; questionare; vocabulary
Citace: MARKOVÁ, Simona. Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/42008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet