Název: Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
Překlad názvu: Marketing decision during the product life cycle
Autoři: ŠVECOVÁ, Iveta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG matice; informace; Marketing; marketingové rozhodování; produkt; produktové strategie; životní cyklus produktu; BCG matrix; information; Marketing; marketing decision; product; product life cycle; product strategy
Citace: ŠVECOVÁ, Iveta. Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/39974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381059


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet