Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
ČERNÁ, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje vnímání značky veřejností a zaměstnanci AAA Auto International a.s. K výzkumu vnímání značky byly použity sémantické diferenciály. Na základě výsledků výzkumu byly vyhodnoceny předem stanovené hypotézy a učiněny návrhy na zlepšení vnímání značky.This thesis analyze perception of the brand by pubic and the employees of AAA Auto International a.s. The semantic differentials were used for the research of the brand perception. On the basis of the research results were evaluated the initial hypothesis and were made the recommendations for improvement of the brand perception.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; značka; brand; marketing; marketingový výzkum Citace: ČERNÁ, Michaela. Vnímání značky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36740