Název: Rozvoj procesuálních číselných představ žáků 1. stupně ZŠ
Překlad názvu: Develoment of procesual number sense of primary school pupils
Autoři: Holáková, Sandra ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování schémat matematických pojmů; izolovaný a generický model; koncept; matematické podnětné prostředí; procept; proces; prostředí Krokování a Schody; představa záporného čísla; číslo jako adresa; číslo jako operátor; building of schemas of mathematical terms; concept; isolated and generic model; mathematical substantial environment,environment of Steping and Staircase; number as an address; number as an operator; process; understanding of negative number

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35394

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379551


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet