Original title:
Marketingový plán pro vybranou společnost
Translated title:
Marketing plan based on a chosen company
Authors:
Večeřová, Aneta ; Mráček, Pavel (referee) ; Kita, Peter (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická část bude zaměřována na společnost a budou aplikovány poznatky na toto fitness centrum. Budou vymezeny silné a slabé stránky, zanalyzován současný stav. Závěrem bude navrhnuto řešení na zlepšení fungování a zvýšení návštěvnosti Body Diamond.
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for Body Diamond fitness. In the theoretical part, marketing will be described from a set of knowledge and the necessary information to compile a marketing plan. The analytical part will be focused on the company and the findings will be applied to this fitness center. We will identify strengths and weaknesses, analyze the current situation. Finally, solutions will be proposed to improve the performance and increase the number of Body Diamond traffic.
Keywords:
analysis; competition; marketing; marketing plan; SLEPT; SWOT; analýza; konkurence; marketing; marketingový plán; SLEPT; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82890