Original title:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Authors:
Roshchina, Polina ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu marketingového mixu společnosti BILZ Limited a vytvoření návrhu na zdokonalení marketingového mixu, zejména se zaměřením na nástroje komunikačního mixu. Společnost má sídlo ve Velké Británii a poskytuje brokerské služby prostřednictvím online agregátoru nabídek úvěrů pro malé a střední společnosti.
This thesis focuses on the analysis and evaluation of current marketing mix of BILZ Limited and creation of improvements proposal, especially focusing on communication mix instruments. The company is located in United Kingdom and provides broker services by online aggregator of corporate loan offers for small and medium enterprises.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix; strategic marketing; komunikační mix; marketing; marketingový mix; strategický marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82868