Original title:
Marketingový plán pro vybranou společnost
Translated title:
Marketing plan based on a chosen company
Authors:
Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (referee) ; Kita, Peter (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a vnitřní analýzy podniku. V analytické části je popsán současný stav podniku a je provedena samotná vnitřní a vnější analýza. V praktické části je popsán a navržen samotný marketingový plán společnosti, který vychází z poznatků získaných pomocí předchozí analýzy.
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for natural pool Albatros in Ostrožská Nová Ves. In the theoretical part of the thesis are defined basic concepts of marketing planning and basics of extern and intern analysis of the enterprise. In the analytical part is described current state of the enterprise and it is further submitted to the intern and extern analysis. In the practical part of the thesis is described and designed the marketing plan itself, which is based on the knowledge obtained in the previous analysis.
Keywords:
marketing; marketing environment; marketing plan; natural bathing; SWOT analysis; marketing; marketingové prostředí; marketingový plán; přírodní koupaliště; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82779