Original title:
Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Translated title:
Marketing Mix Proposel for Emerging Company
Authors:
Warzecha, Tomáš ; Mucha,, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového mixu nově vznikajícího minipivovaru v Lomnici u Tišnova. Tato bakalářská práce se skládá z teoretické části, kde jsou vymezeny základní pojmy, analytické části, tvořené hlavně průzkumem trhu v okolí místa vzniku minipivovaru a části praktické, kde jde o konkrétní návrhy marketingového mixu pro minipivovar.
The Bachelor’s thesis describes creating of marketing mix for newly opened microbrewery situated in Lomnice u Tišnova. The thesis consist of theoretical part, which framed basic concepts, analytical part which consists mainly of the market research in place where the business will be developed. Then follows practical part which describes concrete marketing mix for microbrewery.
Keywords:
customer; market research; marketing; marketing mix; product; marketing; marketingový mix; produkt; průzkum trhu; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82722