Název:
Analýza obchodního potenciálu zákazníků na základě business intelligence a statistiky
Překlad názvu:
Analysis of Customers' Business Potential Based on Business Intelligence and Statistics
Autoři:
Šípeková, Alexandra ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom tejto diplomovej práce bolo zhrnúť existujúce poznatky o Business Intelligence a poukázať na prínosy, ktoré prináša využívanie aplikácií v spoločnosti. Táto práca preto obsahuje teoretické východiská a praktické poznatky o Business Intelligence, použité technológie a prístupy, ale aj návrh k jej zlepšeniu doplnené o komentáre s odôvodnením. Ďalej je zmapovaný praktický príklad s využitím BI nástrojov.
The aim of this diploma thesis is to summarize existing facts about Business Intelligence and to point out the benefits of using those applications in the company. This thesis therefore contains both theoretical and practical findings regarding Business Intelligence, used technologies and attitudes, and also areas for improvement with suggested solutions. Moreover, there is mapped a practical example with implementation of BI tools.
Klíčová slova:
Business Intelligence; dashboard; marketing; Power BI; report; RIPRAN; The Lewin Model of Change
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82296