Original title:
No hard feelings
Translated title:
No hard feelings
Authors:
Venturová, Adéla ; Jakalová, Zuzana (referee) ; Klodová, Lenka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění Abstract:
[cze][eng]
Práce analyzuje problematiku nápisů triček fast fashion řetězců z pohledu vyprázdňování obsahu sloganů vlivem rozdílných kulturních, životních a ekonomických podmínek v místě vzniku trička a v místě jeho nošení.
My work analyzes the issue of inscriptions of fast fashion from the point of view of emptying slogans' content due to the different cultural, living and economic conditions at the place of creation of the t-shirts and its place of wear.
Keywords:
fast fashion; sweatshops; T-shirts slogan; rychlá móda; slogany triček; sweatshopy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82034