Original title:
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Translated title:
Proposal for an Improvement of Marketing Mix.
Authors:
Přibylová, Veronika ; Slepička, Martin (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Obsahem této diplomové práce je zaměření se na zlepšení marketingového mixu malého Studia, které se zabývá cvičením. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky z oblasti marketingu. Analytická část zahrnuje popis rozvíjejícího se podniku a jeho současnou situaci. Součástí této kapacity je také dotazníkové šetření. Dále následuje část, která se věnuje vlastním návrhům na zlepšení celkového chodu Studia.
The content of this diploma thesis is focused on improving the marketing mix of the small organization,which deals with the exercise. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with theoretical background in marketing. The analytical part includes the description of the developing business and its current situation. The last part is devoted to own proposals for improving of the overall running for the Studio.
Keywords:
customer; Marketing; marketing mix; promotion; questionnaire survey; SWOT analysis; dotazníkové šetření; Marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81895