Název:
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Překlad názvu:
Proposal of the improvement of customer satisfaction with support centre
Autoři:
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
The Master’s thesis is focused on the customer satisfaction with support centre of the company Zebra Technologies. Based on analysis of the current state is selected critical site to be resolved by available resources. The Master’s thesis proposes possible approaches to solving this critical site based on the theoretical basics of quality management in enterprises.
Klíčová slova:
Jakost; Průzkum spokojenosti zákazníků; Spokojenost zákazníků; Zákaznické centrum; Customer satisfaction; Customer satisfaction survey; Quality; Support centre
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81867