Název:
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Překlad názvu:
Affiliate Marketing Agency Business Plan
Autoři:
Janíček, Jaroslav ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru na marketingovou agenturu. Sekundárním cílem je zjištění situace na trhu a její odhad do budoucnosti v závislosti na českých ale i zahraničních trendech. Na základě tržních analýz a posbíraných informací z online prostředí byl vytvořen podnikatelský záměr na marketingovou agenturu. Agentura v současnosti působí v České republice a proto práce vychází i z praktických vědomostí a zkušeností. Analýza trendů do roku 2018 nám dává poměrně jasný obrázek vývoje trhu v budoucnosti. Přínosem této práce je rozšíření povědomí o affiliate marketingu, který je spíše na okraji online marketingových kanálů. Neméně důležitým přínosem je odhad trendů na vývoj affiliate marketingu v budoucích letech. Samotný podnikatelský záměr je a bude realizovaný v praxi.
The main goal of my thesis is to create realistic and applicable marketing agency business plan. The secondary goal is to observe and analyze market status and try to forecast future trends based on Czech and foreign market signals. Marketing agency business plan is based on market analysis and data collection from online sources. Agency is already on the Czech market due to that my thesis include knowledge and experiences from real life business environment. Future forecast of trends in affiliate marketing is based on trends until 2018. Main benefit of my thesis is creating awareness of affiliate marketing in Czech Republic. Affiliate marketing is on the edge of online marketing channels. Another benefit is in future forecast of affiliate marketing trends. Marketing agency business plan is and will be applied in real business environment.
Klíčová slova:
affiliate management; affiliate marketing; marketingová agentura; podnikatelský plán; podnikatelský záměr; affiliate management; affiliate marketing; affiliate program management; business plan; marketing agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81832