Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Suggested Measures for its Improvement in the Selected Company
Authors: Čapková, Zuzana ; Ostrá, Kristýna (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; customer satisfaction analysis; increase of customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction; analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost; zvýšení spokojenosti zákazníků; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/81523

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377632


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share