Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Company Marketing Mix
Authors:
Valouch, Vladimír ; Chovan, Peter (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix QUICK bistra. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Následně v analytické části jsou uvedeny informace o společnosti, ale zejména je provedena analýza prostředí podniku, marketingového mixu a SWOT analýza na základě definovaných teoretických východisek. Poslední část práce zahrnuje případné návrhy ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Master’s thesis is focused on the marketing mix of the QUICK bistro. In the theoretical part are described important concepts of marketing and selected analysis. Then in the analytical part are listed the information about the company, but particularly the analysis of the business environment, the marketing mix and the SWOT analysis are performed by defined theoretical basis. The last part of the thesis includes possible suggestions for improvement marketing mix of the company.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81337