Original title:
Návrh změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru
Translated title:
Proposal of Change of Marketing Communication of a Particular Atelier
Authors:
Mičíková, Petra ; Mucha,, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru, které by měly vést ke zvýšení povědomí o ateliéru a následnému zvýšení potenciálních zákazníků. Diplomová práce obsahuje poznatky související s daným tématem, analýzu současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí ze zpracovaných teoretických poznatků a z výsledných poznatků získaných provedením analýzy současného stavu ateliéru.
The Master´s thesis deals with the proposal of change of marketing communication for a particular atelier that should lead to raising public awareness of the atelier and also subsequently increase its potencial customers. Master´s thesis contains of theoretical knowledge related to the topic, analysis of current state and own proposal of changes. The proposal of changes are based on theoretical knowledge and results obtained by analyzing the current state of atelier.
Keywords:
communication mix; marketing communication; marketing mix 7P; marketing research; services marketing; komunikační mix; marketing služeb; marketingová komunikace; marketingový mix 7P; marketingový průzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81305