Original title:
Marketingová strategie vybraného podniku
Translated title:
Marketing Strategy of the Selected Company
Authors:
Šperlík, Max ; Krejčová, Tereza (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pizzerie U Kalichu pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické poznatky k této problematice. Druhá část je zaměřená na analýzu současné situace společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat, je následně zpracovaná třetí část, která bude zaměřena na návrhy na zlepšení marketingové strategie, která by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
This master thesis is focused on increasing the competitiveness of the company “Pizzerie U Kalichu” by creating new marketing strategy. The work is divided into three main parts. The first part describes the theoretical knowledge associated with this topic. Second part is focused on the analysis of the current situation in the company. From these facts and dates we found out is created the third part, which is focused on the suggestion for improvement a marketing strategy. These improvements should lead to gain new customers, increase a profit for the company and increase a competitiveness of the company on the market.
Keywords:
competitiveness; Marketing; marketing communication; marketing mix; online marketing; strategy; konkurenceschopnost; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online marketing; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81284