Název:
Marketingová strategie
Překlad názvu:
Marketing strategy
Autoři:
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
Diploma thesis deals with the proposal of creating a marketing strategy for the newly emerging company. First, the emphasis is on the analysis of the internal and external environment of the emerging company along with the conduct of marketing research. The proposal includes a marketing strategy, determination of the time perspective, identification of possible risks and measures for their reduction and cost calculation.
Klíčová slova:
Barrandovské terasy; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; Barrandov Terraces; marketing mix; marketing strategy; situation analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81270