Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Marečková, Tereza ; Tunkl, Jan (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The master thesis is focused on customer satisfaction of the selected facility. Proposals of customer satisfaction are based on partial analysis. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part is analytical and is focused on current state of the company and its evaluation through external and internal environment analysis. Last part of the thesis contents proposals to increase customer satisfaction.
Keywords:
customer satisfaction; marketing mix; PESTLE Analysis; Porter’s Five Forces Analysis; SWOT Analysis; marketingový mix; PESTLE analýza; Porterova analýza; spokojenost zákazníků; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81260